Jakie książki zainteresują czytelników?

Luty 7th, 2011

Próbujemy zapisywać pomysły na książki, które zainteresowałyby naszych czytelników i nas jako wydawcę. Jeśli chcesz się wykazać w tych tematach jako autor – złóż swoją propozycję na stronie: http://www.zlotemysli.pl/pa/formularz-zgloszeniowy.html :-)

JAK ZROBIĆ COŚ Z NICZEGO

Publikacja motywacyjna dotycząca przedsiębiorczości. Specjalnie dla osób, które są w tzw. pułapce. Mają pracę, której nie lubią i chcieliby coś innego zrobić, wyrwać się z niej, ale nie wiedzą jak, nie mają odwagi. Tutaj główną mocną stroną tej publikacji miałoby być ujęcie „COŚ Z NICZEGO”, podejście przedsiębiorcze i tak naprawdę książka mocno motywująca do działania.

Pomysł lekko zmodyfikowany: JAK ZAROBIĆ I SIĘ NIE NAROBIĆ – także coś co mocno przyciąga uwagę ludzi. Alternatywna koncepcja: „JAK PRACOWAĆ 2X MNIEJ I MIEĆ 2X WIĘCEJ”. Bardzo popularne obecnie motywy – wiąże się z poprzednim tematem trochę (JAK ZROBIĆ COŚ Z NICZEGO). Ale to akurat mogłaby być publikacja skupiająca się na IDEI DOCHODU PASYWNEGO. Tworzenia czegoś, jakiegoś produktu (książki, kursu, czegokolwiek) i zarabianiu na tym w zautomatyzowany sposób. Idealnym przykładem na to, że da się tak żyć i cieszyć się życiem w pełni jest np. Sebastian Schabowski (www.osiagacz.info).

DLACZEGO KSIĄŻKI MOTYWACYJNE SĄ DO DUPY?

Chodzi o to, żeby pokazać, że są ludzie, którzy nie potrzebują książek motywacyjnych do tego, aby osiągnąć sukces. Oni po prostu wyznaczają sobie cel i go realizują i to ich napędza. Mateusz i Marcin (prezesi Złotych Myśli) prawdopodobnie nie czytali takich lektur przed założeniem ZM. Celem takiej książki ma być pokazanie czytelnikowi, że gdyby wiedział czego chce, to nie musiałby czytać książek motywacyjnych. A więc niech się dowie czego chce i niech to robi, a nie narzeka i zawraca głowę innym.

Książka musiałaby być czymś mocnym, co miałoby na celu

  1. ochrzan czytelnika za malkontenctwo
  2. pokazanie na przykładach ile można osiągnąć, gdy się wie, czego się chce
  3. podniesienie własnej wartości czytelnika
  4. nakłonienie go do stwierdzenia czego pragnie i do rozpoczęcia pracy nad swoim celem.

Kategorie: Współpraca z ZM

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Feed

http://autor.zlotemysli.pl / Jakie książki zainteresują czytelników?