Mniej, lecz lepiej

Luty 25th, 2013

„Mniej, lecz lepiej” – ideę tę wyznawał projektant Dieter Rams, zajmujący się wzornictwem przemysłowym dla firmy elektronicznej Braun. Podobnie myślał Steve Jobs i pracujący dla Apple projektant Jonathan Ive. To dzięki nim produkty tych firm mają swoje wyróżniające się wzornictwo.

Złote Myśli też zawsze się wyróżniały. Zazwyczaj unikatową treścią. Czytelnik cały czas dyktuje swoje warunki. A to on właśnie dzisiaj lubi mieć na swoich półkach nie tylko książki dobre pod względem treści, ale także wyglądające ładnie, miłe w dotyku i o tym specyficznym zapachu drukarskiej farby… No chyba że jest posiadaczem czytnika książek – pragnie mieć wówczas dobrze przygotowaną wersję elektroniczną w odpowiednim formacie.

Wszystkie te oczekiwania chcemy spełnić. Wymaga to jednak zupełnie innego podejścia niż tworzenie „zwykłych” książek. Musimy w swoich szeregach mieć wysokiej klasy specjalistów zajmujących się składem tekstu (DTP), a także osoby projektujące ciekawe okładki. Dbając o językową poprawność wydawanych przez nas książek – trzy niezależne osoby zajmują się ich redakcją i korektą.

To jednak nie wszystko. Aby w ten sposób powstawały książki – ciągle musimy się kształcić, być na bieżąco z trendami na rynku. Badać potrzeby czytelników i wychodzić im naprzeciw. Stąd produkcja publikacji nie jest czymś „ekspresowym”, lecz wymaga czasu, indywidualnego podejścia. Możesz też zobaczyć, że każdą pozycję opisujemy na stronie WWW w bardzo szczegółowy sposób. Do tego potrzebny jest nietuzinkowy zespół zajmujący się marketingiem i copywritingiem.

Dla nas tworzenie książek jest pasją. Sami uwielbiamy czytać. Uważamy, że to właśnie w książkach zawarta jest najlepsza wiedza. Chcemy, by nasze publikacje dostarczały nie tylko wiadomości, ale też rozrywki i wrażeń estetycznych.

Jak nam się to udaje? :)

Kategorie: Aktualności, ZM od kuchni

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Feed

http://autor.zlotemysli.pl / Mniej, lecz lepiej